Amor deliria nervosa

Hej. Jag är hes, har halsont, ont i käken, ont i ögonen och ont i käkarna. Trött också. Jaja, jag mår inte så bra men life goes on som man brukar säga! Idag ska jag resa bort (fast bara över helgen) och jag har packat pyjamas, kläder för imorgon, tandborste, godsedjur och min nuvarande bok Delirium. Bra bok, får en att tänka på saker och ting, men den är översatt från Engelska till Svenska så språket är lite barnsligt för en sådan komplicerad bok, plus att boken innehåller tuuusen och. Men nog om min skumma bok, nu på morgonen har jag ätit (snarare proppat i mig) en massa pepparkakor så nu orkar jag inte äta lunch :D Allt jag har att säga är:
 
HAHAHAHAHAHA!!! OOPS! Louis är så knäpp!!!♥ Kraaaaaaam //Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0