Everyday is a new opportunity.. embrace it with open arms.

Hej. Alltså hej är lite tråkigt men det känns som mitt märke,tryck,presentation nee jag kommer inte på vad det heter!!! Alltså jag kommer att bli knäpp!!! Jaja, livet flyter på.. segt som sirap! Enda andledningen till att jag inte dött av tristress för länge sedan är mina fina vänner. Gud vad jag vill se en gammal, eller måste inte vara gammal - ny är okej! Men jag vill hitta en braaaaa film och se, men jag kan inteeeeeee!!! Men jag har ett filmtips. I förrgår (och igår) så såg jag en film som heter Penelope och som handlar om en tjej med.. hmm.. grisnäsa! Haha okej låter sjukt, men den är så tung, inspirerande och romantisk!!! Jag älskar den! Inte bästa filmen jag sett men den handlar mycket om moral & etik, som i hur man ska behandla andra människor, och jag började nästan gråtaaaaaaa!!! Jaja, ses väll snart (vällinggggg) Kraaaaaaam//Aurora
 
                     Bara en liten "quote of the day" by Zayn Malik♥ xoxox
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0