I. Will. Die. Turn. Back. Time.

Hej. Lite deprimerande rubriker på sista tiden jag vet, men jag känner mig bara sorgsen på insidan! Fast sen är allt bra :) ! Skolan går bra, jag har börjat läsa som sjutton, såg VRLDENS underbaraste & coolaste collection igår som imponerade rejält mycket på mig! Sen så har jag som vanligt världens bästa vänner någonsin Och jag har gudomligt luktande Nivea kräm som gör min hy mycket finare :) Tyvärr fortfarande ful dock. Men i övrigt är jag glad :) Fast också deprimerad :( OBS! Har inget med skolan, familj, stress eller kompisar att göra! Är bara livet och det faktum att genre utalas schanger (eller nåt). Jaja, ha det braaa//Aurora
 
      Bara en liten del av den awsome collectionen som finns på BikBok just nu

Kommentarer
Postat av: Belle

hahahahaha finaste inlägget någonsin, så himla gulligt! Men du får inte vara deprimerad min finis, du ska må bra pussssssss o krammmmmmmm <3

Svar: Ååh, du är så fin finis<3 Puss och kraam men deprimerad jag lite är! Precis som du! Skolan, stressen, pressen....... :)
lonelylikeus.blogg.se

2012-11-15 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0