I'm drowning, Slowly, But no one can see.

Hej. Idag har jag baaaaaaaaaaaara gjort matte,matte,matte!!! Tröööött är bara ett av alla ord som kan beskriva denna obehagliga känsla som jag har jus¨t nu. Jo idag fick jag en Pretty Little Liars kick! Alltså jag har inte sett något avsnitt men nu längtar jag så jag kan spricka! Jag fick också en mani i mitt huvud att börja titta på Wizards of Waverly Place igen. Jag är ingen bebis jag vill bara se tre trollkarlar skutta omkring i New York och hamna i trubbel/fixa problem. Okej, jag är nog lite en förvuxen bebis men jag har iallafall underbara vännerJaja, seeees!!!!! //Aurora
          Ooooh! Jag lyckades att kombinera 2 av mina favorit saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0