Niall my darling

Hej. Tänkte köra ett tidsinställt inlägg så vem vet vad jag gör nu? Idag (eller för mig just nu blir det imorgon men jag orkar inte skriva så hela tiden) så ska ju jag och mina kompisar gå på bus eller godis!! WeeeyOch ifall man inte redan vet det så finns nu One Direction – MomentsOne Direction – Another World & One Direction – Stand Up på Spotifyyy :) Jaa!! Gud vad mycket låtar detta inlägg får!! Jag har två förslag på halloween-kostymer men jag har inte riktigt bestämt mig än!! Jag får väll överraska mig själv! Jag ääälskar överraskningar av alla slag (förutom typ skräckfilmer när någon helt plötsligt hoppar fram bakom ett hörn eller nåt (har aldrig sett en skräckfilm, eller jo en halv och jag dog)). Dagen är ung och underbar och jag vill bara att alla ska vara lyckliga :) Woohoo jag skriver som sjutton men nu behöver jag nog gå! Ha ett underbart avslut på (förhoppningsvis) världens bästa lov♥!!! //Aurora
 
världens underbaraste gifOne Direction – Gotta Be You - 2012 US Version
Hahaha, nu fick jag lite Niall och gif feber One Direction – Live While We're Young
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0