Tears falling heavy. I can't carry them anymore.

Hej. Usch TVÅ prov på måndag!! Uschligt är ordet!! Nu längtar jag bara efter en vän, varm choklad/te och låååånga timmar av prat. Jag känner att jag behöver en vän just nu! Eller, jag har fem underbara vänner som alltid finns där men just nu är jag hemma själv och pluggar. Jag fick först ett litet utbrott för att våran datorskärm var trasig (jag behöver den för att plugga till ett prov) men jag lyckades efter ett litet tag och två utbrott senare (och en dammsugare) fixa den. Nu har jag fått skriva av mig lite och mår lite bättre :) Tack tack//Aurora
 
Oooh vilken cool bild♥ Pretty Little Liars - Spencer, Aria, Hanna♥ & Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0