When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what i wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn´t understand the assignement, and I told them they didn´t understand life" - John Lennon

Hej. Jag är en hopplös bloggare jag vet men jag är ledsen Det känns som om att jag skriver till ingenting. Det ät typ 1 person som läser den här bloggen och det är min/ våran bästa vän. Jaja. det är i allafall skönt att få skriva av sig lite. Just nu så känns livet så där lagom hopplöst! Allt bara crachar ihop. Snön som kom inatt ovh tanken på helg är det ända som håller hoppet kvar. Några dagar sedan så bröt kag ihop i min vackra och underbara vän Aurora <3. Men jaja "life goes on" som min fina vän så vacker uttryckte sig!
Mando Diao – Strövtåg i hembygden <-----------ett nytt band som jag upptäck som man blir riktigt harmonisk av! <3
Kram kram Cinderella <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0