Your worst fear, is being scared of yourself

Hej. Dags att sova nu egentligen så det blir ett snabb-inlägg!! Annars så kommer pappa att bli suuuuuur!!! Gud de senaste dagarna har jag ätit sååååå mycket russin. Alltså jag kommer att få problem. Jag har också haft den oturen att bli heeeeeeelt förälskad i Vampire Diaries.. förlåt men det är sååååå bra!! Annars så älskar jag bara musik och njuter av livet. Jusste, jag spelar också Superbia ibland som är världens fjantigaste Disney Channel spel -.- Men jaja, ha det bra tills vi ses nästa gång kram eller som min bästis brukar säga, puss puss från bröderna Salvatore♥ //Aurora♥
 
     Okej okej, super fejkad redigerad bild men man ser iallafall tydligt
 
 

Kommentarer
Postat av: Belle

hahahahahahah så himla underbar du är!

Svar: hehehehehe duuuuuu med!!♥♥♥
lonelylikeus.blogg.se

2012-12-02 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0