Att vara en kanelbulle eller att inte vara en kanelbulle, det är frågan!

Idag är det kanelbullens dag!!!! Så grattis eller vad man nu säger!? Vi har tyvärr inga kanelbullar hemma mad dock har vi kärleksmums så jag får väll låtsas att det är kanelbullar haha!! Föra gången jag bakade bullar med mina vänner så blev det inte kanelbullar utan bullpaj!! (ni skulle sett den!!!). Hoppas att ni haft/ har en underbar dag! Själv kom jag precis hem från skoldag med mycket prat och inte så mycket jobb men det är alltid roligt att prata! Snart ska jag på dans och det ska bli roligt men först måste jag fixa min klädsel inför en fest med asiatiskt tema hos min vän snövit!! (Om ni skulle se våra fester skulle ni undra vad vi är för personer! obsobsobs!!!! observera när jag skriver INGET alkohol eller droger!!!!!!!) Mitt mål med festen är sklart att slå Aurora och ha den bästa klädsen men vi får se hur det går! (lycka till Aurora men jag har en garanterad vinst! Nej jag bara skojja du kommer att vara bäst!!!) En liten bild på en kanelbulle :))
Puss och kram skummbanan <3 <3 !!!!!!
//Cinderella <3 
 

Kommentarer
Postat av: Aurora

Nejmen gud!! Inte puss & kram skummbanan!! Jag HATAR det.. Förresten så kommer du aldrig att överträffa mig Moahahahaha (nee, du kommer att vara BÄÄÄÄÄÄÄST!!!) Hahhaa, jag har bullar hemma, och tappade den jag fick av dig!! :( Sorry. Ses imorrrrrrn! :)

2012-10-04 @ 20:53:10
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack för din röst! :)
Hoppas allt är bra med dig!

Svar: Tack själv!
lonelylikeus.blogg.se

2012-10-05 @ 09:25:45
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0