Vas happenin? Seriously..

Hej alla glada själar? Var kom det där ifrån? Haha, just nu ser jag världens roligaste avsnitt av Zack & Cody's ljuva havsliv!!! Haha, med en choklad galen knäppgök som heter Sebastian! Ja, idag har vi haft skolfoto och jag har sprungit en liten runda! Gud vad sugen jag blev på cupcakes!! Jaja, ska snart åka och handla med min mamma. Jösses så ofta jag skriver jaja!! Ses nog snart♥ //Aurora
(Förlåt, men det går tyvärr inte att infoga en låt, att flytta ned bilden eller att skriva hej med tjock text! Jag vet inte vad som har hänt?!)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack för din röst! :)
Hoppas allt är bra!

Svar: Varsogod, men vi är två som leder bloggen och jag tror det var Cinderella som röstade! Eftersom att du kommenterade hennes inlägg :) Men jag kan också rösta förstås! //Aurora
lonelylikeus.blogg.se

2012-10-01 @ 20:31:25
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0