A smile is the prettiest thing you can Wear.

Godag godag ännu en härlig dag har passerat och jag tänker berätta om den vare sig ni vill eller inte! Moahahahahahah!!! Den började med att tre av mina fem kusiner kom över på besök och jag tog en powernap min yngsta kusin som är snart tre fyllda år. Och sedan åkte jag in till stan med min underbara vän Aurora för att shoppa lite granna! Det slutade med en present till min vackra vän snövit ock en klänning till skolfottot som sker i morgon! Den ska faktiskt bli ganska kul eftersom att i år har våran kära skola köpt in en Greenskrean ( konstig stavning!? ) så att vi kan ha olika bakgrunder. Av den anledningen får vi inte ha på oss gröna kläder men jag vill ju såklart vara hel grön men jag har köpt en beige klänning i stället! Phu! Det här inlägget skrevs på en iPad och därför är jag nu väldigt trött i fingrarna!!!! Sedan återigen en arkivbild eftersom jag verkligen inte fattar hur man infogar en bild från en iPad! Om det är någon som vet det ock läser detta inlägg så lämna gärna en förklaring i kommentarsfältet!!!
//Cinerella

Kommentarer
Postat av: felicia

hejsan! förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer men jag har gått vidare i två stycken fototävlingar och jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig (nr.1) här: http://hannaasundin.blogg.se/2012/september/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment, och på mitt bidrag (nr.3) här: http://beattriicee.blogg.se/2012/september/fototavling-dags-att-rosta.html. men bara om du tycker jag är värd din röst såklart!:-)

om inte, skulle du vilja göra ett bloglovin' byte? :)

Svar: Såklart att jag kan rösta på dig! Hoppas att du vinner!! :)
lonelylikeus.blogg.se

2012-10-01 @ 00:47:53
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0