Aurora, not Always a Sleeping beauty

Hejsan! Det är jag som är Aurora. Cinderella och jag har känt varandra länge, så att ha en blogg ihop ska bli väldigt spännande! Jag tycker mycket om att rita & designa, läsa, lyssna på musik, dansa, umgås med mina vänner och att bara vara lycklig! Torsdagar dansar jag Show/Jazz med Cinderella, och några fler fina vänner. Spotify är på, och när det gäller mig så lyssnar jag helst på Cher Lloyd, eller underbara One Direction. Vi kanske ses framöver, Välkommen, till vår blogg  //Aurora
 
                                               Cher Lloyd – Playa Boi
 

Kommentarer
Postat av: Irma

så himla fint!

Svar: Tack så mycket! :)
lonelylikeus.blogg.se

2012-09-16 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0