Math, Math, Stay.. No please go away

Hej. Idag är det Onsdag, och jag kan inte vara den enda som är trött! Igår gjorde jag runt 4 sidor matte eller nåt. Allt för att komma ikapp! Det var faktiskt ganska trevligt. Matte, och Spotify. För nån dag sedan upptäckte jag det här (enligt mig) otroliga bandet med awsome musik! Det är så roligt, för deras musik är inte alls som sådan musik jag brukar lyssna på! Väldigt olik faktiskt! Men de är awsome ändå. De heter Mayday Parade och favoritlåten är Stay.  //Aurora
 
 
                                             Mayday Parade – Stay

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå så fin blogg♥

Svar: Tackar, Tackar! <3
lonelylikeus.blogg.se

2012-09-19 @ 20:42:59
URL: http://ssofiasvarld.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0