Ther is no way to happiness, happiness is the way.

Tjenahoppsan hejsan! Jag vill börja detta vackra inlägg med att grattulera min underbaraste vän snövit i efterskott! Jag har såklart grattat henne inan men inte på dena awsem blogg! Denna regniga och tråkiga dag har jag tillbringat i skolan och som tränare på sol-flickornas GF, samt rivit upp en halv stortånagel!! Trevligt trevligt. Jag har en sådan sjuk längtan efter julafton så det är inte sant! Inte bara julafton såklart men vinter över lag. Eftersom det inte blev någon riktig vinter förra året så åkte min familj aldrig skidor, och jag tror att jag kommer dö om jag inte får göra det snart!! Jag bara ÄLSKAR känslan av att flyga fram och känna vinden i håret, se ut över ett vackert vinterlandkap och bara åka skidor helt enkelt! 
En liten skidbild i längtan efter vinterna!
//Cinderella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0