When nothing goes right, go left.

 
Hej. Här sitter jag på min mammas jobb och äter barnmat med ett dåligt samvete för att jag inte skrivit på ett tag. Jag ber om ursäkt att för det men jag har inte fått tid över till att skriva, men jag är här nu och det är det som räknas! Efter en sen kväll med sina vänner är det faktiskt ganska skön att sitta och skriva ett inlägg, äta barnmat (vilket jag av någon konstig anledning älskar!) och plugga till ett hemkunskapsprov. Dock med världesn SÄMSTA hemkunskaps lärare. Eftersom jag är på min mammas jobb men en helt främmande dator så kan jag tyvärr inte lägga upp någon bild för utom de som finns i arkivet. Så det får bli en favorit i repris (typ?)
Hejsvejs Cinderella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0