Be your own

Hej. AMAGAD (ohmygod) så länge det var sedan jag skrev! Men till mitt försvar så har inte Cinderella skrivit heller! Att driva en blogg känns inte alltid så motiverande men jag ska försöka. Inte för någon läsarers skull eftersom att vi inte har några, utan för min egen skull. Att kolla tillbaka på bloggen är som att läsa en dagbok, gå tillbaka i tiden. Det är roligt att se hur mina intressen förändrats genom tiden! Men nog om det, om någon överhuvudtaget bryr sig om LonelyLikeUs så berätta hur ni mår? Vad har hänt i påsk? Lite trevligt småprat. Själv har det inte hänt så mycket. Massor utav läxor ock annat skräp bara. Mina kompisar mår bra såsom Cinderella. Fast igår kväll såg jag en så kallad skräckfilm. Inte direkt läskig men väldigt creepy. I huvudrollen hade vi dock de extremt stiliga tvillingarna Edmund & Gary Entin. Jag gissar att det gjorde filmen intressantare. Jag vet inte om filmen var bra eller dålig, men den var intressant. Vem älskar inte creepy tvillingar som är mordiska och beter sig exakt likadant? Precis! Man MÅSTE älska dem, hur emmm sjukt dem än må vara. Jaja, ha det bra tills nästa gång (som förhoppningsvis blir snart. Ignorera eventuella stavfel) Ps. Filmen heter Seconds Apart och finns att se på Netflix. ♥♥♥ //Aurora
 
                          Creepy twins Jonah & Seth. Handsome though.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0