THREE IN A ROW

Hej. Vid ett sådant här tillfälle så hade min farmor kallat LonelyLikeUs för "en bortglömd gammal kötbulle" (Quote ifrån en film om en hund som ger sig ut på en resa ooops vilken jobbigt lång mening haha ;) ). Men jag gissar att hon iallafall hade haft rätt! Jaja! TREVLIGT SPORTLOV ALLIHOPA!!!! Gud så underbart, minus att TRE hela TRE stycken av mina fina kompisar försvinner bort! Från och med idag så kommer jag endast att ha två kompisar vid min sida, men det är två väldigt fina kompisar så jag över lever :D !! En av dessa sötnosar är faktiskt Cinderella och den andra är... vilket prinsess namn ska jag nu ta? Hon passar bättre som Aurora... jaja, hon får ta min roll och kallas för Ariel♥ Det ända stora problemet med detta lov är att jag har LÄXOR (ve och fasa) som måste göras under sportlovet :( Men idag är en ny dag solen skiner och jag är på topp! Jag ska bli en bättre människa (vilket jag bestämmer mig för varje dag men inte lyckas uppfylla)!!!!!! Jag vill åka pulka, skridskor, gå på promenad! Önska mig lycka till med detta förbättrade liv♥ Kraaaaaaaaaaam!!!♥♥♥ //Aurora
 
Ughh.. har suttit i två timmar och letat efter en bra bild! Tyvärr så fann jag ingen bra bild så här är en bild på en sovande katt!! Adios!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0