writers all over

Hej. Tjolahoppsan alla vackra människor! Dagarna flyter på och jag ägnar mig mer och mer åt musik! Jag KAN BARA INTE sluta lyssna på det här underbara bandet Parachute♥ Favoritlåten är Kiss Me Slowly men jag älskar allihopa!! Sen så tack vare en av mina lite knasigare kompisar så kan jag inte sluta lyssna på låten No Stress och dansa omkring i min fina fula pyjamas! Jag rekommenderar också hemsidan Wattpad. Det är en hemsida där en massa unga författare aka vem somhelst kan skriva noveller, romaner, short stories och fan fics. Jag tycker faktiskt att det är en jätte rolig idé och att ha ett konto kan inte vara så dumt! Ha en bra resten av veckan♥♥♥ //Aurora
 
                                                          VS
                                          Vilken låt föredrar du?! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0