S T A R T O V E R

Hej. 1 January. Ett nytt år! Jösses, det känns bra! En chans att put the past in the past?! Skummmmt.. Fast är man så så är man :D Så idag ska jag städa lite och rensa. Försöka komma igång till det nya året. Jag har fortfarande svårt att förstå att JAG lilla JAG ska se livs levande One Direction senare i år! Gud, tanken är skrämmande! Jaja, innan jag ska se framemot det så ska jag se framemot ett Vampire Diaries maraton!!! Ooooohh, så coolt! Hehehehaahhahihihohoh ser framemot att träffa mina kompisar men just nu så ska jag bara sakna Cinderella som är på Kanarieöarna hon föredrar Gran Canaria och våran förutnämnda (ord eller ej o.O?!) vän Belle som är i Paris. Ha en underbar start på det nya året och lycka till!! Många tusen kramar ♥♥♥ //Aurora
 
  ♥♥♥ Bara en liten försmak på mitt troligen första misstag 2013. ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0