Jag orkar inte.

Hej. Kort och gott, jag orkar inte! Jag är så trött och ändå är inte veckan stressig? Den har dock varit det och jag vill bara kurra ihop mig och se på film. Hold on a second.. ursäkta mig, behövde bara gå och hämta mitt Te. Jag borde gentligen plugga lite mer just nu (slipa mer på den jävla SO:n) men jag tror inte att jag orkar? Alltså jag borde köra solo här! Vart tog egentligen Cinderella vägen? Fann hon drömprinsen och lämnade mig ensam till att ruttna? Ja, så måste det ha varit. Nämen nu måste jag gå, fast egentligen vill jag bara dö (inte bokstavligt talat). Ha det bra, ha det bäst, ät för guds skull inte häst! //Aurora
 
Bara för att Spencer är så coolDear Darlin' by Olly Murs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0